S.o.S. Beszámoló

Hello Bello

Save our Style partyra látogattam el Kibával tőlem indulva. Helyszín a Dürer kert volt. Időpont Március 26. Szóval mint említettem már tőlem indultunk Kibával és rengeteg piánk volt. Köztük egy ritka kemény házi pálinka, amit anyumnak köszönhetek. Villamossal vágtunk neki ismét az útnak amin hát picit ittas állapotba kerültünk. De hisz ez volt a tervünk. Olyan 9 fele érkeztünk Dürerhez ahol is találkoztunk ismerősökkel. Akikkel még ittunk egy picit, hogy fokozzuk a hangulatot. Bejutottunk simán semmi sor nem volt. Nagyteremben viszonylag sokan voltak. Színpadra az Afc-t vártuk, de érkezésük előtt egy kis beszélgetés volt, míg a zenekar előkészült. Kolby-t felküldtük vagy felhívták a színpadra nem emlékszem már pontosan, hogy Afc-től énekeljen egy számot. Nos hát ez elég vicces volt, mert kisebb gondjai voltak a szöveggel. ×D
Kolby – Más ölel át!

És ennek az eredeti verziója
Anti Fitness Club – Más ölel át!

Koncert után szinte mindenki elment, kiürült az egész terem hajnali kettőkor le is zárták. Így haza is mentem. Sokkal nagyobb és durvább bulira számítottam. Bevallom nekem nem jött be. Afc  annak ellenére h nem a szívem csücske egészen jó volt és jól éreztem magam. Hatalmas pogók voltak, szegény Hopat nem picit szájba vágtam ×D természetesen nem volt szándékos =) Elnézést is kértem tőle ^^  És még 1x bocsi *.* =D

Ennyi Pussssz!

Reklámok

Egy hozzászólás to “S.o.S. Beszámoló”

Vélemény, hozzászólás?

