Hétvége (Március 13-14)

Na hali!

Fuhu… nagyon jó kis hétvégére sikeredet az biztos. Pénteken munkából hazaérve szokásosan felsuhantam msn-re, ahol Kibával meg beszéltük az este menetét. Ez abból állt, hogy menjek át hozzá és megbeszéljük, hogy mi hogyan lesz. Először is el kellet menni Zetsuért a westenbe. Onnan folytattuk az utunkat a soroksári úti tescohoz, ahol is a többiekkel volt a találkozó, mert ugyebár  a szülinapos ingyen fuvart nyert tőlem oda. Ebből kifolyólag mivel vezettem egy kortyot se ittam. Nem is tudom mikor voltam így egy buliba h egy korty alkohol se haladt le a torkomon. Később rá is ébredt, hogy józanon szar egy buli volt Ds. Ám ott volt Ádis öccse Peti, aki szintén hasonló állapotban volt. Köbö az egész estét átbeszélgettük. ×D Ami nagy emléket hagyott bennem az egy bizonyos Peti nevű illető volt, akinek nem mondom a nevét. Szval ő oda jött hozzám és még több sráchoz is, hogy nekünk fel áll-e részegen ×D Mert, hogy neki nem műkszik. Nos én jóindulatból el is neveztem Petyimpónak, ami még elég sokáig szakadtunk. Aztán megérkeztek Ré-ről az emberek köztük akiket kiemelnék Kolby és Kortez, akiknek nagyon örültünk. Hisz egy szülinaposnak eléggé fontos sztem, hogy ott legyenek vele a közeli barátai mikor ünnepli =) Buli végéhez közeledve már nagyon untam és fáradt voltam így haza felé vettem az utat. Velem tartott Kolby is, aki nálam aludt. De mielőtt hazarétünk volna elzúztunk mekibe és behívott 2 sajtbucira.
Reggel felkeltünk és megnéztük a Battle Royalt. Utána gondoltunk elmegyünk valamerre bandázni, azonban ennek a tervnek útjába állt az időjárás. El kezdett szakadni az eső… Így én is és ő is hazafele vette az irányt. Utána elmentem Kibáért és elmentünk Ázsia centerbe, majd onnan tescoba alkoholt venni. Aztán vissza hozzám, ahol neki estünk az X-box 360nak. Annyira belemerültünk, hogy már 9 óra is elmúlt mire észbe kaptunk, hogy indulni kéne. Gyorsan összekaptuk magunkat és piával felszerelve útnak indultunk. A villamoson már nagy party hangulatunk lett, hisz már a kólánk is táncolni kezdett. ×D Dürerhez érve eléggé hosszú sor látványa tárult elénk. Ami elég gyorsan lement. Sorban állás közben lespanoludtunk egy kisebb társósággal. Bejutva ruhatárnál is hasonló ember mennyiséget találtunk, de furfangos kis csellel pikk pakk előre kerültünk. Bent rengeteg ismerőssel találkoztunk és iszonyatosan jót buliztunk. Én túlságosan is jól éreztem magam ×D Így hát olyan 4 fele hazaindultunk. Kiba mondta h meg kell várni Ztsut mert valami csajt haza akar kísérni. Hát mondtam legyen. Meg érkeztek, majd útnak indultunk. Természetesen itt sem maardhatott ki egy útba eső meki. Majd kimentünk az őrsre ahol végül is arra jutottunk a lánnyal, hogy nálam alszik. Tehát indulás palotára.  Hozzám érve bevágódtunk az ágyba és beszélgetni kezdtünk. Gondol mindenki amire akar nem történt semmi. reggel felkelve folytattunk a beszélgetést és tök aranyosnak találtam. Aztán hívta anyukája, hogy hol a f.szban van már. Tehát sajnos itt véget ért a jó kis nap számomra. Hazavittem és elköszöntünk és megbeszéltük, hogy majd még tallunk ismét. remélem ez így is lesz. *.* Ennyi volna a két napos party sorozatom =D

PuxXa!

Reklámok

Egy hozzászólás to “Hétvége (Március 13-14)”

  1. fanncsi.♥ Says:

    micsoda dolgok:D te bandázol?o.O nemis néztem ki belőled xD 😉

Vélemény, hozzászólás?

